Ramada Plaza by Wyndham Craiova
Sală de evenimente
Telefon
Despre
EVENIMENTE CORPORATE
Ramada Plaza Craiova vă pune la dispoziție 3 săli de conferință și un ballroom, cu suprafețe cuprinse între 44 mp și 506 mp, dotate cu echipamente tehnice de ultimă generație, black-out total, sistem de sonorizare, scenarii multiple de iluminare, pupitru pentru speaker, flipchart, etc. Cu o capacitate cuprinsă între 15 și 450 de persoane, în funcție de formatul de set-up ales (Cocktail, Teatru, Cabaret, Classroom, U-shape, Board Room sau Festiv) sălile noastre sunt ideale pentru evenimente de succes într-o locație ultracentrală.
Ramada Plaza Craiova vă pune la dispoziție 3 săli de conferință și un ballroom, cu suprafețe cuprinse între 44 mp și 506 mp, dotate cu echipamente tehnice de ultimă generație, black-out total, sistem de sonorizare, scenarii multiple de iluminare, pupitru pentru speaker, flipchart, etc. Cu o capacitate cuprinsă între 15 și 450 de persoane, în funcție de formatul de set-up ales (Cocktail, Teatru, Cabaret, Classroom, U-shape, Board Room sau Festiv) sălile noastre sunt ideale pentru evenimente de succes într-o locație ultracentrală.
Un foaier generos deservește cele 4 săli de conferință, cu o vedere către grădina exterioară.
Suntem prima adresă de business din Craiova, care oferă o infrastructură performantă, facilități integrate și servicii de calitate!
Echipa noastră de profesioniști vă stă la dispoziție pentru a se asigura de desfășurarea optimă a evenimentului dumneavoastră.
Pentru o ofertă detaliată, contactați biroul nostru de vânzări la sales@ramadaplazacraiova.ro.
EVENIMENTE PRIVATE
Ramada Plaza Craiova vă oferă cadrul perfect pentru amintirea unei petreceri de neuitat.
Un Event Planner profesionist vă va consilia cu privire la toate detaliile organizării, încă de la prima întâlnire și va fi alături de dumneavoastră pe tot parcursul evenimentului.
Veți putea degusta meniul selectat pentru a vă asigura că ați făcut alegerea perfectă. Vă punem la dispoziție meniuri care pot fi personalizate, pentru a satisface orice tip de preferință.
Ne dorim să vă simțiți cât mai confortabil în ziua evenimentului, astfel că vom pune la dispoziția dumneavoastră o cameră executive în care puteți organiza chiar și ședința foto. Veți avea acces la centrul SPA, pentru a începe ziua cât se poate de relaxați.
Puteți alege între două saloane dotate la cele mai înalte standarde:
Puteți alege între două saloane dotate la cele mai înalte standarde:
Restaurant Ellipse, cu o capacitate de până la 130 persoane (270 mp), cu acces la terasa exterioară.
Ballroom Constantin Brâncuși care poate susține până la 260 locuri (506 mp) și vă oferă acces la grădina interioară.
Veți putea opta pentru elemente de decor și decorarea sălii de către un stilist profesionist, care vă va asculta și va transforma dorințele în realitate.
Pentru mai multe detalii, ne puteți scrie la evenimente@ramadaplazacraiova.ro.
Pentru mai multe detalii, ne puteți scrie la evenimente@ramadaplazacraiova.ro.