#MaiMultDecâtÎțiImaginezi. Doljul are, oficial, o strategie de turism, iar instituțiile și mediul privat și-au dat mâna pentru a o pune în aplicare

#MaiMultDecâtÎțiImaginezi. Doljul are, oficial, o strategie de turism, iar instituțiile și mediul privat și-au dat mâna pentru a o pune în aplicare


Județul Dolj are, de săptămâna trecută, o strategie de turism prin care să-și pună în valoare frumusețile. 

Strategia are peste 400 de pagini și înglobează toate tipurile de turism, de la cel gastronomic și până la cel ecumenic. Autoritățile județene, care au finanțat elaborarea acestei strategii, își doresc să pună în practică 200 de proiecte și acțiuni care vor susține dezvoltarea acestui sector în toate zonele tematice esențiale: de la turismul istoric și cultural la natură și aventură (ecoturism, turism rural, cicloturism), gastronomie și enologie, turismul de afaceri și evenimente, precum și turismul sportiv. 

De asemenea, tot în cadrul acestui demers, a fost definită identitatea vizuală a Doljului ca destinație turistică și a fost stabilită politica de promovare. 

„Participăm astăzi la o premieră – lansarea Strategiei de Turism a Județului Dolj, un document pe care l-am realizat cu ajutorul fondurilor europene. Avem locuri frumoase, avem un municipiu în care putem întâlni lucruri spectaculoase – de la clădirile somptuoase și Centrul Istoric la viața culturală a Craiovei sau la fenomenul sportiv. Ne putem lăuda că, în sudul județului, Dunărea străbate Doljul pe o lungime de 150 de kilometri, iar în nord avem culele, pe care le-am refăcut tot prin intermediul finanțării nerambursabile. 

Mă bucur că la această lansare participă reprezentanți ai industriei ospitalității, ai cluburilor sportive, ai agențiilor de turism și ai instituțiilor de cultură din județ, deoarece toți trebuie să conlucrăm pentru a aduce în lumină tot ce avem mai frumos“, a precizat președintele Consiliului Județean Dolj, Cosmin Vasile, în cadrul evenimentului. 

Pe lângă autoritățile locale, județene, reprezentanți ai instituțiilor de cultură, ai organizațiilor non-guvernamentale ori din mediul HoReCa sau religios, la eveniment și-au făcut „apariția”, prin testimoniale, olteni precum Mihai Bobonete, Andrei Păunescu, Irinel Popescu, Gică Craioveanu, chefii Andrei Voica și Ciprian Ogarcă, Romică Țociu sau Cătălin Măruță, care și-au arătat toată susținerea față de județ și față de noul său brand, impresionant prin simplitate și prin slogan: „Dolj – Mai mult decât îți imaginezi”. 

Ne place mult logo-ul în toate variantele sale și trebuie să recunoaștem că și filmulețele de promovare ne-au cucerit din prima. Iar sloganul este exact ceea ce auzim de la oamenii care vin în Craiova și în Dolj și ne spun, mereu: „E mai mult decât credeam!”. 

Vă lăsăm să descoperiți filmulețele de prezentare și logo-ul Doljului și haideți să facem din această strategie un scop pentru toți doljenii de pretutindeni! 

Alte sugestii

Târgul de Paște de la Craiova, deschis în câteva zile! Parcul „Romanescu”, plin de surprize
Amza Pellea, mai viu ca niciodată în inima Doljului! Casa memorială din Băilești, redeschidere emoționantă
Amza al nostru renaște! Casa Memorială din Băilești, redeschisă publicului, după un spectacol-eveniment de amploare
#După30deAni. Festivalul „Shakespeare”, ediție impresionantă în 2024
Ziua Olteniei - maraton de evenimente culturale, la Craiova